
Edukacja
- 14 kwietnia 2023
- wyświetleń: 4923
Wybitny naukowiec z wykładem podczas Pszczyńskiego Forum Nauki
Popularyzator nauki prof. Krystian Roleder wygłosił wykład w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Pszczynie w ramach Pszczyńskiego Forum Nauki.
Wybitny naukowiec ze Śląska, wieloletni dyrektor Instytutu Fizyki Uniwersytetu Śląskiego i prorektor Uniwersytetu był gościem Pszczyńskiego Forum Nauki z wykładem "Hej, Ty uczysz się fizyki? Daj spokój, przecież mamy internet." Mówił o fizyce, chemii, internecie i otaczającym nas świecie.
Pszczyńskie Forum Nauki na stałe wpisało się w życie edukacyjne naszego miasta. To różnego rodzaju aktywności popularyzujące naukę - skierowane do uczniów szkół podstawowych i średnich, ale też do każdego zainteresowanego, gdyż większość wydarzeń ma charakter otwarty i ogólnodostępny. W ramach Forum organizowane są konkursy przedmiotowe, wykłady, pokazy naukowe, spotkania z ikonami nauki i wiele innych.
Do tej pory w wydarzeniach Pszczyńskiego Forum Nauki wzięło udział kilka tysięcy uczestników w formie bezpośredniej, jak również online.
Pomysłodawcami i organizatorami wydarzenia są nauczyciele fizyki i chemii: Cezary Filipiuk oraz Mirosław Kozik. Do grona współorganizatorów Forum należą: Urząd Miejski w Pszczynie, Starostwo Powiatowe w Pszczynie, Miejsko-Powiatowa Biblioteka Publiczna w Pszczynie oraz Związek Nauczycielstwa Polskiego.
Zobacz także

W Górze znaleziono telefon. Jest do odbioru w biurze rzeczy znalezionych

Są pieniądze na realizację ciekawych zajęć i wydarzeń sportowych - konkurs

Pszczyna pokazuje, jak się to robi. Wizyta studyjna w starostwie

[FOTO] Debata "Edukacja jest najważniejsza". Spotkanie z Krystyną Szumilas w Pszczynie

[FOTO] Punkt kurierski Starostwa w Woli otwarty. Pierwsi klienci już składają wnioski

[ZDJĘCIA] Trzy pokolenia kobiet wymieniały się doświadczeniami - warsztaty na Dzień Kobiet
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.