![[FOTO] Łąka: poważny wypadek. Dwie osoby zakleszczone, śmigłowiec LPR w akcji](https://img.pless.pl/ib/d16638211dbad7d881db10885d147d2f/12/2025/04/wypadek_w_lace_4_04_2025_26fb.jpg)
Wiadomości
- 27 stycznia 2025
- wyświetleń: 313
Konsultacje marketingowe z FunkyMEDIA - gdy reklama w sieci nie przynosi efektów
Materiał partnera:
Każdy przedsiębiorca musi w dzisiejszych czasach zadbać o swoją widoczność w sieci. Nie każdy jednak potrafi to robić dobrze i skutecznie. Bardzo często zdarza się, że firmy poświęcają krocie i czas na promocję w internecie, która nie przynosi pożądanego rezultatu. Jeśli to również Twój problem, nie przejmuj się. Nie musisz przecież znać się na wszystkim. W takiej sytuacji powierz swój marketing internetowy profesjonalistom, takim jak eksperci z FunkyMEDIA.

Czy Ty i Twoja firma musicie posiłkować się marketingiem internetowym?
Jeszcze kilkanaście lat temu mogło się wydawać, że tylko poszczególne branże muszą sprytnie budować i wzmacniać swój wizerunek w Internecie. Kiedyś po reklamę i narzędzia promocji w sieci sięgali tylko ci, którzy widzieli w tym potencjał, natomiast wielu przedsiębiorców działało tradycyjnie. Reklamowali się pocztą pantoflową, reklamą w prasie czy lokalnej rozgłośni. Dziś mamy inne czasy - marketing internetowy jest nam niezbędny, jeśli chcemy coś sprzedać. I dotyczy to wszystkich firm, także restauracji, masażysty czy lokalnego warzywniaka. Nie każdy jednak potrafi wypromować się w sieci, budując w niej świadomość marki i zdobywając nowych klientów poprzez zabawne filmiki na TikToku. Większość ludzi nie wie też, jaka jest różnica między SEO a SEM, jak działają Google Analytics i czym jest B2B. Prawda jest taka, że dla laika marketing w internecie to zbiór niezrozumiałych skrótów i hermetycznych pojęć, w których sprawnie poruszać się mogą tylko eksperci, tacy jak agencja FunkyMEDIA.
Nie zmienia to faktu, że dobrze dobrany marketing internetowy często decyduje o być albo nie być wielu firm. A tym, które mają już ugruntowaną pozycję na rynku, ponieważ zaczynały w dawniejszych czasach, może pomóc w przetrwaniu, a na pewno zwiększyć zainteresowanie klientów.
Dlaczego moja reklama w Internecie nie przynosi efektów?
Nasz indywidualny problem z marketingiem internetowym może polegać na tym, że często jedno lub kilkuosobowe firmy poświęcają swój czas i energię na sprzedaż, sprawy biurowe i codzienne funkcjonowanie. Nie ma w ich strukturach już nikogo, kto miałby czas tworzyć pomysłowy e-mail marketing lub codziennie umieszczać nowe wpisy w socialach. Nie mówiąc już o tym, że nie każdy przedsiębiorca zna się na pozycjonowaniu i potrafi wyciągać wnioski z zachowań internautów. Mimo wszystko wielu, zwłaszcza młodych ludzi, próbuje własnymi siłami podbić Internet. Dobrze czują się w social mediach, a nawet potrafią prowadzić blogi.
Czasem ambicje mogą nas jednak zwieść na manowce i po roku czy dwóch okazuje się, że rozpoznawalność marki jest znikoma, nowych klientów nam nie przybywa, a ci, którzy już z nami są, bynajmniej nie dowiedzieli się o nas z Internetu. Być może oznacza to, że stosujemy narzędzia marketingu internetowego, które są dobrane nieadekwatnie do naszej branży lub skali działalności. Wpisy w social mediach mogą być mało chwytliwe, bo nie potrafimy w pełni wykorzystać potencjału, który daje Instagram, TikTok czy Facebook. Może w rzeczywistości nasz blog jest świetny, ale słabo wypozycjonowany, by więcej użytkowników mogło się o nim dowiedzieć?
Dlaczego warto zdecydować się na konsultacje marketingowe?
Aby poznać odpowiedź na pytanie, dlaczego nasze własne pomysły nie zadziałały, zdecydowanie warto zasięgnąć konsultacji marketingowych z agencją, której fachowcy zjedli zęby na marketingu internetowym i setkach case'ów. Taką agencją jest FunkyMEDIA.
Kiedy konsultacje marketingowe to konieczność i co nam dają? Polecane są zwłaszcza firmom, które chcą zmienić dotychczasowy styl promocji w sieci lub stworzyły ofertę dla targetu, który wcześniej nie był dla nich istotny czy też stanowił margines działań. Również wtedy, gdy firma chce się rozrastać i sięgać swoją ofertą poza lokalne czy regionalne grono odbiorców. Wtedy narzędzia on-line marketingu, które do tej pory się sprawdzały, w dalszej perspektywie mogą być niewystarczające.
Profesjonalni doradcy marketingowi mogą celnie wskazać, jakich narzędzi marketingu on-line potrzebujemy ze względu na rodzaj produktu i usługi, profil firmy czy możliwości finansowe. Agencje w działaniach tych mają możliwość nawiązania współpracy także z innymi firmami, influencerami czy blogerami, do których my sami moglibyśmy nie mieć dostępu. Kompleksowo są w stanie obsłużyć naszą firmę pod kątem content marketingu, wypozycjonować stronę w wyszukiwarce Google i rozwinąć promocję w social mediach oraz wspomóc nas w działaniach takich, jak nagrywanie vloga lub pisanie tekstów eksperckich.