
Zdrowie
- 4 marca 2020
- wyświetleń: 8476
Oficer czystego powietrza - nowe stanowisko w Urzędzie Miejskim
Od 9 marca w Urzędzie Miejskim pracować będzie "Oficer czystego powietrza". Jakie będą jego kompetencje i zadania?

"Oficer czystego powietrza" będzie zastępcą kierownika Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Do jego zadań będzie należała koordynacja projektów realizowanych przez Gminę Pszczyna oraz poszukiwanie nowych projektów mających na celu ograniczenie niskiej emisji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację działań promocyjno-informacyjnych, edukacyjnych, współpracę ze Strażą Miejską w celu usprawnienia kontroli paliw stałych, a także współpracę z komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie poprawy jakości powietrza.
Smog w Pszczynie
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Smog w Pszczynie" podaj

5 majaStwórz Tryptyk Antysmogowy i poznaj nowe zasady programu Czyste Powietrze

Wystartowało nowe Czyste Powietrze. Co się zmieniło w programie?

Za namiKolejny dyżur ekodoradcy w Urzędzie Gminy Goczałkowice-Zdrój

Za namiKolejny dyżur ekodoradcy w Goczałkowicach

Raport wyników projektu "Słoneczna Gmina Pszczyna - etap I". Skontaktują się z mieszkańcami

Gorący temat[ZDJĘCIA] W Pszczynie stanął "antypomnik" symbolizujący ostatniego kopciucha
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.