![[FOTO] Łąka: poważny wypadek. Dwie osoby zakleszczone, śmigłowiec LPR w akcji](https://img.pless.pl/ib/d16638211dbad7d881db10885d147d2f/12/2025/04/wypadek_w_lace_4_04_2025_26fb.jpg)
Wiadomości
- 24 marca 2012
- wyświetleń: 5454
Certyfikat dla Hotelu Zamkowego***
Artykuł sponsorowany:
Hotel Zamkowy*** jako jeden z kilkunastu hoteli z całej Polski otrzymał certyfikat - Złoty Standard w Obsłudze Klienta.

.jpg)
Projekt "Złoty Standard" w obsłudze Klienta to wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii. Jest to audyt, certyfikacja i szeroka promocja dla małych i średnich przedsiębiorstw z branży hotelarskiej. "Złoty Standard" jest wyróżnieniem, które potwierdza wysoki poziom obsługi Klienta.
Hotel Zamkowy*** zarządzany przez P.H.U. ROY Józef Przybyła zapewnia Gościom najwyższe standardy w obszarach:
- obsługa w recepcji
- obsługa w restauracji i pozostała obsługa
- pokoje i ciągi komunikacyjne
- otoczenie hotelu
- działania promocyjno - informacyjne
- strona internetowa
- potencjał organizacji.
Doceniony został szeroki zakres działań promocyjnych podejmowanych przez nasz obiekt, profesjonalizm obsługi, czystość i zabytkowy charakter obiektu.
Tych z Państwa, którzy cenią sobie odpoczynek w ciepłych, kameralnych wnętrzach i doceniają architekturę minionych wieków - to miejsce z pewnością zachwyci. Bogate menu skomponowane w oparciu o tradycje kulinarne świata sprosta oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Gości.
Wysoka jakość obsługi Klienta w Restauracji Stara Piekarnia oraz Hotelu Zamkowego*** sprawią, że zechcą Państwo do nas powrócić.
Serdecznie zapraszamy!
Hotel Zamkowy
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Hotel Zamkowy" podaj